onsdag 31 mars 2010

skriv torka på senaste tiden kan man säga. inte så mycket att säga faktiskt.
jag har haft så tråkigt att jag ägnade ca tio timmar med att installera WOW LK och fixa mig ett tio dagars. med andra ord har det inte hänt ett skit.
dock har man ju tillbringat denna dag med att fixa inför Temadagen imorgon (Torsdag) mer kan man läsa i min loggbok om detta (racoevent.bloggspot).

ont som fan i benen har jag. massa spring och fläng i skolan och sedan så missade jag bussen på österskans med 5minuter efter att ha gått från skolan så fortsatte jag gå och kom hela vägen bort till sannarsp netto, där pappa hämtade mig och körde sista 2km hem.

på tal om inget särskilt så kommer det upp en dikt jag skrev för att få den ur huvudet och kunna somna. dock ska den censureras och struktureras. detta för att jag skrev den precis innan somna och för att det är en ganska så omgående dikt och jag vill inte att folk ska kunna ta illa vid sig så tar bort lite. (med folk menar jag den person som faktiskt är stjärnan).

This is Rasmus signing out... (ännu en film referation, fast denna vet jag inte var den är ifrån men jag tror att den precis som den andra är ifrån star trek)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar