fredag 19 mars 2010

text

just nu känns det bara som att jag har lika lite som en fisk på land att göra.
alltså sprattla runt, plågas och hoppas på att antingen flyga ner i vattnet igen eller bara dö.

nu är ju iaf skolan slut för idag. så nu sitter man här och väntar på att klippa sig.
flogging molly - worst day since yesterday befinner sig i högtalarna.
hosta i halsen och hunger i magen.

ja, verkligen en fantastisk dag helt enkelt.
eller vafan är det jag säger?
det är ju fan ingen bra dag.
min order på cdon blev annullerad.

fast å andra sidan hur kan jag döma dagen när jag bara varit vaken i 4timmar.

missa bussen gjorde jag med så fick cykla fort som faen till halmstads arena.

vad kan man säga. idag mår jag piss som vanligt då. så nu har jag rätten att tycka synd om mig själv. och fall det skulle falla er in så får ni veta det nu. jag har ensam rätt på att tycka synd om mig idag.

det är fredag och jag har som vanligt inget att göra i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar