måndag 15 mars 2010

idag slog det mig :P (aj!)

utan att tänka på det så har jag gradvis börjat lyssna på en större och större genre musik.
hur kom jag på det?
jo, idag under foto lektionen så visade Magnus en film med bilder från en kent konsert med någon av deras låtar som handlar om kärlek och någon annans luft i lungorna.
vart vill jag komma? jo, jag hade inga problem att lyssna på den.
säger inte att det är den bästa musiken jag vet. men jag kan nu mera lyssna och följa med.
förut fick jag typ bara ont i huvudet och mådde dåligt. (vanlig reaktion över mycket musik)
just nu vet jag inte mina gränser men som jag ser det har jag nog inga problem med så mycket av de olika genre.
men min gothmetal för blir den huvudsakliga med black och death hack i häl :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar