onsdag 24 mars 2010

HEJ

hejsan på alla glada och mindre glada, kanske någon lycklig eller någon deppig.

intressant dag med massa stuff som inte hade med något att göra, bara en massa trams.
just nu är jag på bra humör och hyfsat glad.
ensam hemma är jag med så det är bara på med hög volym och spränga trumhinnorna.

jag har ju fått lämna in mobilen och i den gamla mobilen hittade jag lite intressant musik så (typ 10 låtar max) nu har jag hört bumbibjörnarnas intro musik några gånger :P

det går typ inte vara sur när man hör den. men å andra sidan så försvinner glädjen lika snabbt som lyckoruset för en knarkare.

jag har lyckats vara ifrån minna förrädiska tankar idag, men de kommer väll när vi närmar oss kväll.

ja, nu är det dags att ta något att äta. precis som alltid. det är bara att äta på.
ibland kan man undra hur jag inte ser ut som lille tio åriga runda rasmus längre.
det är ett mysterium vi lämnar till någon mer vetande.

>FacePlant< hu76yjn >/FacePlant<

(de är fel med vilje. annars blir de koder och försvinner)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar