måndag 15 mars 2010

tuvhkbj.y.jkuf

segt jävla äckel.
kom till skolan, utanför skolan där stod Joel och Matilda.
jag hälsar men tillbaks så får man ett dovt å tyst god morgon av Joel.
men inte ett jävla knyst av Matilda.
sen har vi ju första lektionen, jag satt där vi alltid brukar sitta. men när de kommer in så sätter de sig så långt ifrån som går.

det är ju ganska märkbart att jag måste ha gjort något för att förtjäna detta.
men jag har inte den blekaste aning om mad och när jag försökt fråga får man bara mummel och typ det är inget. det är ju skönt att något har hänt så man utan att kunna göra något åt det eller för den delen förklara.

de har dragit sig längre ifrån mig sedan de började umgås mer med Gina för att hon och Petra har bråkat. och för att de blev ovänner så började Matilda och Jonte med.
det rör mig väl inte så jävla mycket. jag skiter i vad folk tycker om varandra. men jag ser Petra som min vän. så hoppas inte det är därför som de blivit sura på mig.

ja, vad fan gör man. jag har försökt. nej, det kanske bara är att acceptera att några av de (få) bästa vänner jag har har fryst ut mig.

men men. jävla surt...

livet går väl vidare, denna vecka ska ju min final destination 3D komma.
då får man väl ta och se till att fixa ett orvar igen.
men fan vad jag inte orkar göra det själv.
nästan ingen kommer.
när det kommer folk så är de där och sedan när det är slut så går de.
men ja, det är ju inte slut för mig där för det.
det är låsning, städning och disken.
ja, jag får stanna 30min och uppåt för att städa (ensam).
så nu är det dags för sista försöket med två 3D filmer.
hade önskat att jag kunnat spara temat och köra ett val på tre filmer, där den sista filmen skulle vara Avatar.

det är väl dags för det nu i och med att jag latat mig lite för att jag inte orkat alla besvär med Orvar. det är ju inte bara de ca 4timmarna som räknas. usch för allt som ska köpas in och städas.
men nu har jag haft en lugn och avslappnade utan Orvar ett tag :)
lite privat roligt och lite av det vanliga.
Orvar är skit roligt att hålla i och trevligt sådär. men bara en del av det.
men att träffa folket som kommer till filmklubben och äta snacks och kolla på filmerna i sällskap är den biten som räknas och betyder något. hela poängen med att jag försöker bedriva det. men när det inte är folk som kommer och jag lägger ner tid på att planera filmer, handla snacksen och hyra filmer så är det rätt uttröttande.
sen kommer man ju inte hem förens typ klockan tio häller, vilket inte är så roligt.
det är tur det på fredagar är sovmorgon nu :) för att jag hoppade av matten.
men innan det. vara i skolan från 08.00 till efter 21.00 och vara hemma sent för att sedan vara i skolan klockan 08.00 dagen efter. det slet :P

ja, så ser det ut.
jag jämnar ut det dåliga med något mer roligt denna gången :)

3 kommentarer:

  1. Du vet inte vad du gjort? Mitt sista Facebook meddelande innan jag tog bort dig borde ju varit en ganska stor fet jävla ledtråd. Jag skrev att jag inte gillar folk som ljuger. Det var direkt riktat mot dig eftersom du ljög båda mig och Matilda rakt upp i ansiktet. Sen vet jag inte om du ljög eller inte för Hansson men det hör inte direkt hit. Du ljög när du sa på onsdagen eller om det var torsdagen att du inte orkade hålla i Orvar just den torsdagen för att du var "trött". Sen så skippar du en bit av gympan för att göra vad? Jo du går och träffar någon. Var det inte du som var för trött för att inte kunna hålla orvar eller? Om inte det är en jävla lögn så vet jag fan inte. Sen så kommer du så ofta med onödiga kommentarer till i princip allt, Har tröttnat på det.

    Sen när jag ändå är igång så kan vi ju dra upp Emmelie med.

    Innan ni blev tillsammans så brukade du äta med mig och Matilda. När ni blev tillsammans så skippade du oss och åt med dem, Enda gångerna du åt med oss var när de inte var där eller liknande. Sen när det tog slut mellan er så kom du till oss igen. Visst kan jag förstå du vill äta med henne ist för oss (Hade nog antagligen känt samma i den situationen) Men för mig och Matilda kändes det som att vi bara var ett par "extra" kompisar. Du slutade umgås med oss totalt typ i skolan och hängde bara med Emmelie och de andra.

    Samma sak började lite hända nu när du träffade den där andra tjejen, Du satt bara och smsade hela tiden och sånt. Så vi kände att vi inte ville bli ett par extra kompisar igen.


    Jag tyckte det fanns en helt ok gemenskap i ettan, tvåan blev liite sämre, Men sen i trean spårade det ur.

    SvaraRadera
  2. Att du drar slutsatsen att de andra dissar dig för att jag har bråkat med någon som är din vän har verkligen inget med saken att göra. Varför skulle det spela någon roll för oss vem som är dina vänner?

    Vidare uppskattar jag inte att du kallar mig vid mitt smeknamn...

    SvaraRadera
  3. haha. det tog bara tio dagar innan jag såg detta.

    jag ljög inte. jag orkade inte med att pilla med orvar för det va så jag kände. men sedan samma dag blev det bestämt att jag skulle träffa henne en stund. så vi va där en stund innan hon skulle till kören så körde hon mig hem.

    för mer information om hur jobbigt jag har det med att fixa orvar står i ett inlägg lite senare.

    ni varken va eller är extra kompisar. ni va bland de bästa vänner jag haft(/har).

    jag skippade inte en bit av idrotten. jag hade pratat med hanson om det. fast jag hade inte sagt allt. jag hade råkat bestämma bort en bit där för att jag hade fått för mig att vi hade flyttat den helt.



    ärligt talat. corolina. namn som namn. det är inte så att du direkt har gjort dig förtjänt av att jag ska lita på dig. gina gick bättre att skriva. inget mer med det. (och för att sorla ut dig från de andra carolina jag känner)

    att jag drog slutsatsen va för att jag försökte fråga vad som va fel men allt jag fick va mummel och svamel och något som lät som att det va bra. och sedan att det inte va okej, det är ju en annan sak. men vems fel är det då? mitt? jag har försökt.


    men är det så ni känner så fine. då ska jag skippa att känna mig dåligt helt för att jag försöker undvika er för att ni undviker mig.

    helt enkelt bara cp allt ihop.

    jag har inte ljugit för någon. så kalla mig fan inte lögnare. det kan jag inte tolerera...

    SvaraRadera