onsdag 10 mars 2010

windows media player

nu efter som jag inte vill sätta mig och göra mig hemma stadd efter som jag vet att jag kommer att behöva installera om datorn riktigt snart.
vilket leder till att jag inte vill installera winamp och kör med windows media player. och har nu förstått varför ingen kör med den längre... den har en tendens till att hänga sig och dampa samt vara väldigt seg och ta mycket mycket mer ram än vad lilla winamp gör :S och med winamp kan man göra 6miljoner saker mer. typ styra med sin telefon... (eller jag kunde med min gamla. har inte hittat en app som funkar för den nya... :( )

windows faller sönder... det är ett helvete vad ni bara fuckar upp allt.
vi gör det mer användar vänligt. jovist. vad är en av de första saker man möts av typ. jo, problem för att ni bara sepat till det istället. nej, nu vill jag bli av med detta textdokument... oj, 6 fråger om jag värkligen vill ta bort det. nä, jag vet inte, skulle inte de andra 5 gångerna besvarat den frågan?...

nej, undra vem jag ska skada för att jag inte blir så mycket bättre.
aja, jag slipper iaf det onda i halsen just nu. men inte hjälper det när jag hostar så här.
ja, det är väll något som kommer gå sönder om denis säger att jag är för sjuk för att följa med till operan :C
JAG VILL!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar