torsdag 25 mars 2010

hejsan

jag upptäckte något av en ren slump nyss.
jag trodde jag va inne på en av mina bloggar och letade efter en sak jag visste skulle vara där. men ist va jag inne på den andra och såg att jag för tio dagar sedan fick två kommentarer på ett inlägg.

kan meddela er om att jag garanterat inte kommer att se några kommentarer här.
man får ingen notifikation och sedan finns det inget bra sätt att svara på dem häller.

men jag skrev en ny kommentar till dem som svar.

så är läget.

dagen har varit helt underbart skoj med eventklassen. vi satt ett gäng med några lärare och flätade band xD
vädret har ju bara varit underbart. nu är våren och sommaren på väg och det gillar vi.

men det är något med den här platsen som får mig deppig och sur. för om ni får gissa så är jag nu då...? ja, sur och deppig såklart.
men glad för att jag kunnat hålla ett cleant uttryck och inte gråtit idag iaf.
jag rå bölade ju igår över tusse.
fan vad jag saknar den lille fyrbente krabaten.

ja, vi avslutar där innan något påverkar mig.imorgon är det fredag. vi får väll se fall något kommer upp. det hade ju varit roligt att hitta på något.

ps. inget orvar nästa vecka. jag väntar tills efter påsk eller veckan efter det.
jag orkar inte fixa både med temadagen och sedan orvar även om det nog hade passat bra med fortsatt när man ändå höll på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar