lördag 13 mars 2010

då va det dags igen.

en dag som alla andra. helt enkelt bara seg å tråkig. plockad i bitar och ner monterad.
efter som mamma va snäll och gav mig en del av pengarna på mitt senaste köp så kan jag likväl köpa in nya filmer :P
typ
final destination 3D
och jag har några till som jag vill ha :P

jag måste ju toppa drygt 80-100 filmer. vilket betyder att jag få ligga i å köpa massa :P

det finns bara en eller nja, två saker jag vill ha mer än filmerna för en stor samling.
det ena är väldigt enkelt. det är en bio studio att se dem i. men vem skulle inte vilja ha det liksom. det är inte svårt att bygga egentligen. det handlar bara om tid, endel pengar och det största problemet, plats.

det andra är lite svårare för det är ju inte upp till mig. det är någon att se på filmerna med. visst, det kanske är lätt att samla ihop några vänner eller något. men hur ofta umgås jag med mina liksom.
men det vore bara underbart att ha någon att sitta å kolla på film med man kan krypa upp till eventuellt under ett täcke kanske krama om lite.

http://www.minhembio.com/galleri
det finns många som gör sina egna. tack anh för att du visade sidan för mig :)
även om jag bara kollat då och kanske någon gång innan. fast då va det nog du som visade med :P


nej, vad jag tycker å känner en dag som denna spelar ingen roll.
jag har två niederegger hjärtan som jag tänkt att dela med någon. men det händer nog inte. men jag vågar ändå inte äta upp dem.

jag har två russin paket som jag också tänkt att dela. fast helgen innan.




sen vet jag inte vad som hänt. jonathan har nästan slutat prata med mig. han rensade sin FB vänners lista och tog bort mig.
sen har matilda och joel gjort samma sak.
tre av de få jag kan kalla minna bättre vänner, det värkar ha hänt något men när jag frågat har de inte svarat bara pratat runt.
så jag vet inte om jag gjort något eller vad som hänt.

det får räcka. nu pallar jag inte mera. jag vill göra något tills det händer något men det är väll inte så jävla troligt. som alla helger så kan man inte göra mer än att bara sitta här och dra. planerar man något så bara faller planerna på något sätt.
nä, det senaste jag kommer ihåg som inte lett till något dåligt. det va konfirmations lägret när vi satt å hade skoj skoj i gran rummet. de två som sov där och jag å mammas kusin ibland flera. det blev en heldel kortspel. men även annat skojsigt.
fast å andra sidan så tappade vi ju kontakten och det är ju inte så bra :(

end of kaptens logg. star date 222004678. the outerborder of the beta skvadron.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar