torsdag 4 mars 2010

hej

efter en något jobbig och tråkig dag i skolan va det dags för idrott.
jag trodde att vi skulle ha lektion som förra gången. men så va inte fallet. det va idrott mellan tjugo över tre och en timme framåt. men efter som jag sagt och bestämt att jag va fri efter fyra sa jag till hanson att med den tiden så hinner inte jag vara med på hela och gick lämnade lektionen :)
det är bra med förstående lärare även om de inte visste varför :P

du skulle säkert inte låtit mig lämna tidigare om du visste. så därför sa jag inget. för att jag inte ville att du skulle vänta eller något annat.

en riktigt mysig efter middag med dig :) men även en läskig. jag hade riktigt trevligt :) bara synd att jag va så flummig och du så trött efter allt slit på dagiset :P
fast då kanske vi hade ägnat tiden åt något annat, det va bra som det va :)

Dai suki da yo! annelie :)

synd bara att jag undan höll dig ifrån att äta :P kan inte ha varit roligt att gå och sjunga alldeles hungrig xD

jag försökte steka ägg idag med :P pappa bad mig för allt pålägg är slut :P
fast det gick inte så bra xD fick städa en jävla massa :P jag hatar att knäcka ägg. jag får det alltid överallt. och ofta på fingrarna.
det första ägget va även sepe. när jag trodde äggulan hade åkt ut så trillade det ut en gul sak till xD båda gulorna sprack och allt blev äggröra xD
men de andra två äggen blev jätte bra och goda. vet inte hur det andra ägget va för pappa som bara ville ha ett ägg fick dubbel ägget :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar