lördag 20 februari 2010

VÄVLA VISTA!!!!

jag har ett super bra virusprogram (panda cloud) men vista vill att man aktiverar någon skit sak så att det fungerar med vista. så när man trycker på knapp fan händer inte ett jävla skit... sur jag blir...

jo, jag slipper iaf resten av familjen som tänker äta kvällsmat hos mormor.
men vafan. jag vill inte vara ensam. jag vill bara slipp resten.

pappa som gnäller för att jag inte hjälper syrran. syrran som gnäller för att jag har tröttnat på att hjälpa henne när hon inte kan göra de enklaste saker som att ens öppna en dörr hon står vid när jag har händerna fulla.
EGO UNGJÄVEL!!!

rätt jävla sur på alla som förväntar sig att man ska göra saker och ta allt från dem. utan några jävla ord.
de jag kallar vänner som bara säger till när det är hobby saker på G airsoft väntas tills det blir varmare och warhammer spelas inte så ofta.
nej, vafan. i två år har ni hållt mig i mörkret när ni har fester och ska göra saker. vafan. låt mig bestämma om jag kan eller inte.

inte så jävla konstigt att allt bara är så jävla trist hela tiden. det händer inte ett jävla skit.
och när jag ser fram emot något jag för en gångs skull fått veta så händer något som gör att jag missar det eller så blir det inställt.
som filmkvällen med SHH06 ena gången kom inte tid och plats fram och nu senast så blev det inget. detta är bara två av massa gånger saker händer och kommer i vägen.

jag är så jävla instängd i denna håla så det inte är sant. jag kan inte göra så mycket saker själv för att underhålla mig utanför detta rum på tio kvadrat.
aja, det är iaf 25-30grader nästan hela tiden.
men jag har över 300filmer som jag sett allihopa. (exakt siffra har jag inte. palla räkna)
sedan återstår typ 5 filmer som jag lovat jag ska se med folk eller som är för läskiga för att ses i ensamheten.

att allt ska vara så jävla irriterande och jävla fucked up hela tiden.
är det mig det är fel på? efter som det tydligen bara är jag som inte blir tillsagd. efter som allt som går så fel händer mig.
är det för att jag inte pallar vara en jävla robbot? nej, jag vill vara den jag är fast en bättre vertion.

fan... allt är windows fel...
jag önskar bara att jag haft modet för 10årsedan att göra det. och sedan alla gånger efter som det kommit upp. slippa vara i den här jävla situationen. men fan. det är den fega vägen ut.

ge mig något att ha sönder för fan. orkar inte hålla mig lugn mer. nu har det blivit lite som byggt upp. fan för vista att öppna kran fan.


söoihtgoidu08å4watyähpwhnätä9buå4wnahbomgfjäojfesmågöajbö09u3bjymöohgim0åfa,b9gmjrmajngp9fesjgbaömuybm'zrsöbgjl9uömbpd.vbgjämrtgoäbm 9u6mjgbäåwa 94wuaäpjt pihaäjbjtä pjwatäfbina difbhwaeäiäwajgäbajkmobjan9p öjb jfbaäåputb4j baötaö-eua439bj-örgu49-u-B A¤uöab 4a .ja uy4 aö.a ö b95uaä omgböa...!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar