söndag 28 februari 2010

kvällen

internet kommer tillbaks och det första som händer är att några vänner frågar om jag ska hänga med ut.
klart, sluta lovet på ett bra sätt.
fast det blev att efter som jag skulle till stan skulle jag ta en liten promenad med henne *peka* nej, fel. hon *pekar igen*

en liten promenad blev några timmar lång och slutade med att prata i lite mindre än en timme utanför hennes dörr :P

nu sitter man här igen. klockan tickar förbi och man skakar utan att egentligen frysa :P

usch, allt är något stökigt fasten det är städat här. fast sängen är som jag lämnade den obeddad fast den ser nog mest städad ut :P ser ganska mysig ut fasten den är så hård :S och tom ser den också ut att vara :(
täcke, 3 säng kuddar, en soffkudde, hacke hackspätt och ett täcke :P


Edit: hälen gick vist sönder igen xD men vafan. det är bara lite blod xD och annat grejs xD jag som precis skurit bort den svarta pricken sedan sist :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar