fredag 26 februari 2010

gsähasaälhgöanb

nu börjas det igen...
pappa ska fan alltid klaga över något.
är jag inte överviktig så är jag underviktig. men nu klagade han åt minstånde inte på det utan han bara klagade på att jag ville äta några bullar. "inte konstigt att du ser ut som du gör, med alla finnar och allt." -pappas ord väldigt ordagrant.

att höra något av en okänd person eller någon man inte gillar. det betyder inget.
att höra det av en kompis är en kniv i ryggen.
att höra det av sina föräldrar. det skär djupare än någon kniv någonsin kan göra.




http://www.youtube.com/watch?v=e1XhQXl1_lQ&feature=related
winds of change - scorpions

det är något med dem. det går bara inte beskriva. jag som lyssnar på min musik, lyssnar mer än gärna på dem. om det är denna gamla kärleks rock eller om det bara är för att det är 80 och 90 tal. det vet jag inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar