lördag 27 februari 2010

intressant dag...

dagen som helhet har väll varit intressant :P

började med att internet försvann igår vid 22 tiden.
det tog telia till fem idag att fixa det.

jag vaknade av att pappa rusar in i mitt rum i kallingar letandes efter något.
som jag sa låg på hans plats i köket. vilket fick honom att gå och mig att somna om :P

jag sov tills klockan ringde klockan tio och sket i det jag sov till den nya tiden tolv. snoza tio och gå upp för att kolla på inspelat.

känna sig isolerad och instängd.

smsa lite granna vilket får en lite glad iaf :)

men nu sitter man här och väntar på den friterade kycklingen och sedan att man ska få komma ut lite. träffa klasskompisar och kanske något extra ;) markus kanske kommer med :P haha, han har en vana att dyka upp lite här och där :)

klagar inte. han livar lätt till det lite smått :D

men men, ska bli gött att komma här ifrån lite :) suttit här i över en vecka nu jue :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar