söndag 4 april 2010

finns ingen svars funktion...

efter som blogspot inte har någon svars funktion på kommentarerna så tänkte jag bara meddela att några kommentarer har fått svar i form av en ny kommentar under...
vilket är mitt sätt att svara på kommentarer.

sen tänkte jag på min sjutusen sidor långa svars kommentar på senaste tillägga att vederbörande bör gå och prata med martin ådal men även att de skulle veta att när jag pratat med honom, att han då erbjöd sig att vara lite av en medlare. men att jag sa nej för att det inte skulle värka så... kommer inte på något beskrivande ord på det...

men prata med honom och fåreda på min sida av det hela... till skillnad från er så lyssnade han... två gånger...

jag skiter i om hur ni ser på mig som vän... för nu mera har ni sjunkit i min lista... så hoppas det va värt det...
men innan ni fortsätter kalla mig saker som lögnare och allt vad det är... så läs min blogg och lyssna på martin ifrån en objektiv vinkel om det finns plats för en sådan i erat tunnelseende... sedan skaffar ni er ett nytt sätt att se på det hela... utifrån den så kan ni fortsätta tycka som ni vill... MEN FÖR FAN!!!!!! SLUTA SPRIDA JÄVLA RYCKTEN OM MIG... JAG HAR FÖR FAN INTE LJUGIT OCH JAG HAR INTE FRYST UT NÅGON ELLER MOBBAT NÅGON!!...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar