onsdag 8 december 2010

lite glädje i vardagen

hej alla vänner och obekanta.
med årets första julmust i glaset skulle jag vilja säga något.
jag är glad av någon oförklarlig anledning, kan bero på diverse saker, men det är bara en underbar känsla att åter ha :)

jag å en just nu onämnd polare pratade lite om att plugga i stockholm, närmare bestämt på dramatiska institutet. men med lite menar jag värkilen typ lika mycket som jag nu sagt ;P
men det känns som en bra ide, då kan jag plugga filminriktat och eventuellt läsa skådespeleri upp till :)

hade mina tankar på att skapa en produktions grupp gällande filmer, och där med tänkt å fråga Anh, Ändy, Jonte och några till. jag har till och med namn förslag på day Dreamers (inc, produktions eller något annat)

de va vad jag hade på¨hjärtat just nu :)

1 kommentar: