lördag 3 juli 2010

trött på det.

det är tröttsamt att hela jävla tiden bli andrahands behandlad. alltid syrran i förstahand.

jag ber om att vi ska göra om på mitt rum för över ett år sedan och får svaret, "efter vi fixat i ordning på vinden" jag frågar när de ska göras och de svarar med efter de är klara på sitt rum och med lite annat.

nästan ett år går och vems rum är de de fixar... jo syrrans.

onsdagen den sista juni, så kommer våra garderobsdörrar hem. de har flera gånger sagt att vi ska säga till när vi vill fixa på våra rum med de sista nu.
så onsdagen när bara jag å pappa ska vara hemma så tar vi hand om dörrarna och jag frågar om vi dagen efter kan fixa in dem på mitt rum, efter som vi ändå bara ska vara vi hemma.

men då får man ju självklart ett svar som ja, det skulle vi kunna göra... men vi fixar på hennes rum först.

vad är det för jävla svar... inte va det hon som visade framfötterna och tog fram tid att arbeta på, nej det va jag...

så är det... det gäller inte bara det jag tagit upp med rummen... utan även annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar